Site pages
Current course
Participants
October 3 - October 9
October 10 - October 16
October 17 - October 23
October 24 - October 30
October 31 - November 6
November 7 - November 13
November 14 - November 20
November 21 - November 27
November 28 - December 4
December 5 - December 11
December 12 - December 18
December 19 - December 25
December 26 - January 1
January 2 - January 8
January 9 - January 15
January 16 - January 22
January 23 - January 29
January 30 - February 5
February 13 - February 19
February 20 - February 26
February 27 - March 5
March 6 - March 12
March 13 - March 19
March 20 - March 26
March 27 - April 2
April 17 - April 23
May 1 - May 7
May 8 - May 14
May 15 - May 21
May 22 - May 28
May 29 - June 4
ФОРУМ ЗА НЕДЕЉНА САОПШТЕЊА
За остваривање максималних 10 поена, своје писано саопштење унесите у овај (или одмах у одговарајући тематски форум) истог дана након усменог излагања и дискусије према распореду задужења утврђеног приликом нашег првог сусрета, а најкасније шест дана касније (односно до наредног четвртка у 12:00), како би остало барем једно послеподне за довршење обавезних дискусија о тематици и квалитету поднетих саопштења, које су започете а које нису довршене приликом усмених саопштења студената, а пре почетка (припрема за нову тему, која наступа петком.
Наставник и демонстратор ће водити рачуна о томе да свако усмено и писано саопштење задовољи минималне формалне и садржинске критеријуме за прелазну оцену . Након садржинске дискусије и коментарисања сваког недељног саопштења од стране наставника, демонстратора и колега студената уживо и на тематским форумима, као и исправљања недељног саопшења према потреби, конкретна оцена за недељно саопштење биће просечна вредност свих пристиглих и образложених оцена унутар под-тема у оквиру одговарајућих форума. Основни циљ ове праксе је да се кроз узајамно оцењивање и самооцењивање поред учествовања у решавању кључних проблема адекватне интерпретације изворне литературе, непосредно искуси социолошки релевантан однос моћи између оцењивача и оцењиваног и изграде критеријуми за процењивање сваког текста.
Неучествовање у активности садржинске дискусије о недељним саопштењима и узајамног оцењивања и самооцењивања недељних саопштења, може да доведе до тога да сваки студент остане само са прелазном оценом коју је стекао задовољавањем минималних формалних и садржинских критериј ум а за усмено излагање и писање . Апелујемо стога да промишљено (и праведно) учествујете у овим активностима, јер је и то прилика да се развију плодоносне дискусије о проблемима за које нема времена током термина вежби уживо.
Немогућност да се оствари више од минималних 5 поена,јавља се у случају када студент није усмено излагао своје недељно саопштење,али зато своје писане тезе са задовољеним основним садржинским и формалним критеријумима свакако мора да унесе у одговарајући форум у предвиђеном року,како би осигурао тих минималних 5 поена(не заборавите да је усмено саопштење обавезнопредиспитно задужење, због чега се његово неиспуњавање санкционише овом немогућношћу да се оствари више од минималних 5 поена).
N.B.: Прочитајте на форуму НОВОСТИ И ОБАВЕШТЕЊА - начин рада, резултати....тему "Заокруживање" дискусија обавештење о прилагођавању правила о обавезном усменом излагању недељних саопштења ванредним околностима дуготрајног изостанка класичне наставе лицем у лице током јесењег семестра академске 2014-2015. године.
Свима је у прозору "Задаци" доступно обавештење о обавезној уџбеничкој литератури коју треба да прочитате да бисте били спремни за дискусију у термину предавања, као и о изворној литератури за одговарајућу тему, коју треба да прочитају пре свега писци недељног саопштења, па има мало простора за правдање закашњења необавештеношћу
.
Недељно саопштење треба да садржи ваш избор кључних цитата који најбоље илуструју основне тезе аутора изворних текстова о појмовима из наслова недељне теме (до три током усменог саопштавања, у завршном облику колико желите), који су у виду увода, разраде и закључка логично распоређени и потом образложени вашим коментарима. У писаној форми, поред самих цитата, напишите увод о контексту извора из којег цитат потиче и зашто сте одабрали управо те цитате, у средишњем делу протумачите како разумете кључне појмове и хипотезе и до каквих налаза доводи њихова примена у истраживању одговарајуће теме, а у закључку покушајте да упоредите теоријко - методолошки оквир истраживања о истој проблематици других аутора изворних екстова.
У наслов своје теме за дискусију ставите презиме и име аутора и наслов њеног или његовог текста који приказујете, да сви дискутанти могу из наслова да виде о чему тачно извештавате.
У основном тексту вашег прилога не заборавите да наведете у загради после сваке парафразе или знака извода после сваког цитата (али пре знака интерпункције, најчешће тачке после парафразиране или цитиране реченице), презиме аутора, годину издања и број стране у цифрама (сувишна су слова "страна") на којој се цитат или парафразирани текст налазе, као и исцрпне библиографске податке на крају текста о свим примарним и секундарним изворима које сте користили (још прво слово имена, наслов текста, наслов шире целине у којем се текст налази, место издања и издавач, потпуна URL адреса и датум објављивања или вашег приступа уколико се ради о интернет страници). Поводом дилема о правилима навођења нарочито интернет страница и коришћења слова http и евентуално цифре параграфа у којем се одабрани цитат налази уместо цифре стране у штампаном издању, учествујте у дискусији на овом форуму, постављајући и одговарајући на питања.
С обзиром да недељно саопштење представља практичну вежбу за читање са разумевањем изворне стручне и науне литературе и писање семинарског рада, детаље о основним формалним и садржинским критеријумима које сваки стручни и научни рад треба да задовољи погледајте на ФОРУМу О ПРАВИЛИМА ПИСАЊА И ОЦЕЊИВАЊА СЕМИНАРСКОГ РАДА.
Немојте уносити свој прилог у облику затвореног документа него га копирајте у прозор теме коју отворите. Користите ћирилично писмо за уношење својег прилога, пошто је претраживач прилагођен на ово писмо (конвертор из ћирилице у латиницу и обратно постоји на адреси http://moodle2.f.bg.ac.rs/mod/resource/view.php?id=711. Прочитајте још једном ваш прилог и исправите штампарске грешке пре слања на форум. Имате само пола сата времена да након слања вашег текста на форум исправите грешке које могу да настану и приликом преношења текста из Word-a на moodle.
Испуњавање ових минималних формалних и садржинских захтева представља услов за добијање најмање прелазне оцене. Обавезно покушајте да одговорите на сваки коментар на ваш рад.
Прочитајте и прилоге осталих извештача о теми о којој сте извештавали, прокоментаришите шта вам се у њима допало или вам је остало нејасно, па образложени предлог оцене коју бисте ви дали одговарајућем прилогу , укључујући и властити , унесите у облику одговора на под-тему посебно отворену ради прегледности за уношење образложених оцена у оквиру сваке недељне теме, најкасније до испита у јануарском року , као најбољи облик припреме за њега.
Да би било омогућено вођење дискусије о свим радовима на исту недељну тему у оквиру истог тематског форума, пребациваћу сва саопштења која су њихови аутори објавили у овом општем форуму, посвећеном упутствима за рад на недељним саопштењима, у одговарајуће форуме специјализоване за сваку тему понаособ.