Site pages
Current course
Participants
General
Plan rada na predmetu
Čas 1. Uvod u kurs Film u nastavi
Čas 4. Interaktivna nastava i film
Čas 5. Planiranje nastave sa filmom
Čas 6. Nastava, film i kontraverzne teme
Čas 7. Planiranje časa sa filmom - čas o času
Izbor filmova za nastavu
Analiza časa na kom je korišćen film
Vežba planiranja nastave
Svrha ovog zadatka je da primenite proces planiranja nastave sa filmom, uvežbate pisanje ciljeva nastave kao i usklađivanje nastavnih aktivnosti sa resursima, ciljevima i kontekstom držanja nastave.
Literatura za rad na ovom zadatku je prezentacija koju imate u istom delu časa, a kao dodatnu literaturu, preporučujemo knjigu "Nastava orijentisana na učenje" koju možete pronaći na ovom linku: https://cdrsee.org/pdf/teaching_for_learning_srb.pdf Posebno korisna za ovaj zadatak su poglavlja 4 i 5.
ZADATAK
Zamislite da je tema časa koji držite sa decom u određenom odeljenju, uzrasta koji sami odredite, aktuelna epidemija virusa Korona. Držite čas na predmetu koji biste inače imali (ukoliko ste nastavnik istorije onda je to istorija, ukoliko ste nastavnica filozofije onda filozofija, ukoliko ste nastavnik likovne kulture onda taj predmet itd.) Zatim isplanirajte najmanje jednu a može i više nastavnih aktivnosti oslanjajući se na tri vrste različitih video materijala. Na zadatku radite tako što ćete kopirati tabelu ispod i popuniti je, a onda taj dokument postaviti na Moodle do sledećeg časa 27. marta u 16.45h.
Uzrast učenika i učenica (može biti isti u sva tri slučaja a može se i razlikovati) |
|||
Ciljevi nastave (po najmanje jedan u svakoj koloni mogu se ponavljati za različite tipove video sadržaja) |
|||
Video materijal | Igrani film | Dokumentarni film |
Sve druge forme video sadržaja (društvene mreže, Youtube, edukativni sajtovi...) |
(uneti naziv, i link ka videu i sinopsisu ili sam sinopsis) | |||
Nastavna aktivnost vezana za video materijal | |||
Nivo revidirane Blumove taksonomije za datu aktivnost ili aktivnosti (zapamtiti, razumeti, primeniti, analizirati, evaluirati, kreirati) |